Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo naslednji delovni dan- med delavnikom od ponedeljka do petka, tako da blago načeloma prejmete ali v 48 urah ali podaljšano za čas praznika ali sobote in nedelje. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo z enodnevnim zamikom.
V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, vas bomo kontaktirali in dogovorili nadaljni potek.
Blago pošiljamo prek podjetij Pošta Slovenije, GLS, TNT, DHL in UPS. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.
STROŠKI DOSTAVE V SLOVENIJI
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, GLS, TNT, DHL in UPS. Kupec krije poštnino v celoti. V določenih primerih kot so akcije in druge posebne ugodnosti veljajo objavljena pravila. Strošek dostave ob nakupu se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Kadar se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije (glej 2. NAČIN PLAČILA). Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije, GLS, TNT, DHL in UPS obračunajo naknadno in ni zaveden na računu.
DOSTAVA PO SVETU
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča tudi v večini držav po svetu.
Naročeno blago pripravimo in odpremimo v roku 3 delovnih dni, tako da blago načeloma prejmete v roku 7- 10 delovnih dneh. Čas dostave se lahko podaljša v državah s carinskimi postopki.
V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.
STROŠKI DOSTAVE V EU
Stroški dostave za pošiljanje blaga izven Slovenije so obračunani po drugi tarifi in sicer po ceniku GLS, TNT, DHL in UPS-a. Posamezen nakup v države EU je omejen na vrednost do 1000€.
STROŠKI DOSTAVE PO SVETU - IZVEN EU
Stroški dostave za pošiljanje blaga izven Slovenije so obračunani po drugi tarifi in sicer po ceniku GLS, TNT, DHL in UPS-a. Posamezen nakup v države izven EU je omejen na vrednost do 600 eur.
REKLAMACIJE in NAPAČNO BLAGO
REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.
Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, izdelek zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. Na podlagi tega vam bomo poškodovani izdelek zamenjali z novim.
O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na Elektronski naslov: info@poznik.si in v roku 48 ur bomo zavzeli stališče, ter vas obvestili.
NAPAČNO BLAGO
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu obvestiti spletno trgovino POZNIK.si na info@poznik.si. Na podlagi popolnega obvestila bo spletna trgovina POZNIK.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenjala. Po prejemu vrnjenega izdelka na sedež podjetja bomo kupcu poslali naročeni- pravi izdelek.